Press releases

Stay up-to-date with the latest developments and achievemnts

Hatással leszel a világra – munkáltatói márkakampányt indított a CETIN Hungary

A kampány középpontjában álló rövid videó azt mutatja be, milyen lenne a megszokott, hétköznapi életünk mobil infrastruktúra nélkül. 

A CETIN Hungary Magyarország első mobiltávközlési infrastruktúra-szolgáltatója. A cég tulajdonolja és üzemelteti Magyarország egyik legjelentősebb távközlési hálózatát: országszerte mintegy 4050 bázisállomást és az ehhez kapcsolódó aktív és passzív infrastruktúrát. A vállalat az egyik legfontosabb szereplő a mai digitális életformánk hátterének működtetésében, de a saját üzleti célcsoportján túl, a szélesebb közvélemény – és a potenciális munkavállalók – előtt kevésbé ismert. A vállalat emellett legtöbbször olyan szakmákban keres munkavállalókat, amelyekben rendkívül erős a verseny a cégek között, nemcsak hazai, de nemzetközi szinten is.

A CETIN Hungary ezért döntött úgy, hogy intenzívebb munkáltatói márkaépítésre van szükség, amelynek célja az ismertség növelése, illetve a vállalat tevékenységének, szerepének bemutatása a munkavállalói célcsoportok körében.

A CETIN belső kutatása alapján munkavállalói a cég erősségeként emelik ki a munka látható eredményét, társadalmi hasznosságát – a vállalat munkája nélkül megszűnne a telekommunikáció –, és az összetett problémák megoldását igénylő szakmai kihívásokat. További motivációt jelent számukra a támogató szakmai közösség, az innovatív szemlélet, a csapatmunka és tudásmegosztás, illetve a befogadó, baráti légkör. 

A kampány középpontjában álló, élő szereplővel és animációs technikával készült rövid videó is ezekre a megállapításokra épít. Egy átlagember, Gábor egy napján keresztül illusztrálja, milyen lenne a megszokott, hétköznapi digitális életünk a mobiltávközlési infrastruktúra nélkül, emellett bemutatja a CETIN Hungary által képviselt munkáltatói értékeket is. 

A https://youtu.be/54_LAAWd5Cg linken, illetve a https://www.cetin.hu/karrier oldalon is megtekinthető videót a vállalat saját csatornái mellett közösségimédia-kampánnyal is támogatja.